haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

1 Eylül 2014 Pazartesi

Basit Bluz Dikimi

Dikişe yeni başladığımı söylemiştim. O yüzden elim alışana kadar olabildiğince basit ve daha az riskli modeller dikmeyi bu aralar tercih ediyorum. Ama zamanla makineye olan çekingenliğim azaldıkça daha komplike modellere yöneleceğimi düşünüyorum.



Bu kumaşı pazardan almıştım. Aslında oldukça küçük bir kumaştı. Ama desenini çok beğendiğim için almıştım. Hâl boyle olunca basit bir bluz dikmeye karar verdim.

Modelini sevdiğim fakat desenini sevmediğim bir bluzu kalıp olarak kullandım. 


Bu bluze göre yakasını biraz daha geniş tuttum. Kollara kumaş yetmeyince kolları biraz daha kısa oldu. Kalan kumaş parçalarından da yaka pervazı ayarladım. 

Sonunda basit ama kullanışlı bir bluz ortaya çıktı. 


Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 yorum :

Yorum Gönder