haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

5 Mayıs 2015 Salı

Havalar Isındı Kimono Dikmeye Devam

Kimono delisi olduğum daha önceki dikiş postlarımda belli olmuştur.  Nerede canlı ve iç açıcı desende kumaş görsem aklıma hemen kimono dikmek gelir.


Bu kumaş dört desenli bir kumaş. Ne yapacağıma karar veremeyince İnstagram'daki değerli takipçilerime sordum. Hatta elbise veya kimono dikmek konusunda epey bir düşündüm. Daha sonra deseni göstermesi açısından kimonoda karar kıldım.


Kumaştan çıkan ilk parçayı daha önceki kimono kalıbımı kullanarak diktim. En son olarak da kollara biraz hareket katması için kırmızı püskül diktim.

Yavaş yavaş yaza hazırlıklar başlasın ama değil mi?:))


Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 yorum :

Yorum Gönder