haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

10 Şubat 2014 Pazartesi

Boyfriend Kazak ve Statement Kolye / Giydim Çıktım Part 24

 Mevsim kış olunca genelde koyu renk giymeyi tercih ediyorum. Bu ara siyah takıntımdan kurtulup farklı renkler denemeye karar verdiysem de lacivertten öteye geçemedim. :)


Her ne kadar giydiğim lacivert kazak ve tayt ışıktan belli olmasa da, koyu renkleri aksesuarlarla tamamlamayı tercih ediyorum.



Önümüzde ki bahar aylarında turuncu tonlarda rujlar moda. Ben bu modaya daha kış bitmeden başladım. Tahminimden daha iyi görünüyor. 


Son dönemde kolyelere çok fazla ilgi duymaya başladım. Özellikle statement kolyeler favorim oldu diyebilirim. 


Mont : Koton
Kazak : Beymen Business ( Erkek )
Tayt : Yerel bir butikten
Çizme : Deichman
Kolye : Yerel bir bujiteriden
Güneş Gözlüğü : Koton

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 yorum :

Yorum Gönder