haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

25 Aralık 2014 Perşembe

Son Tunik Bükücü / Dikiş Denemeleri

 Evet efendim, Merhabalar

 Yaklaşık bir iki aylık bir aradan sonra dikiş makineme oturdum ve yarım kalmış tuniği bitirmeye karar verdim. Tabi anladım ki bu kadar ara vermek insanı paslandırıyormuş.

 Herneyse dergiden beğenip "Of cillop gibi tunik, ben bunu dikerim" dediğim tuniği sonunda diktim. Birde ne göreyim, tunik dergide ki bayanda durduğu gibi bende durmuyor. O bayanda sanki  Olivia Palermo giymiş gibi duruyor. Bende, komşuya dedikoduya gitmiş, delimsirek ev kızı Nuriye gibi duruyor. Hemen yakamdan tutup yırtasım geldi. Ama yırtsam kumaşa yazık, çöpe atsam poşete yazık mantığıyla bu fikirden vazgeçtim.



  Sonra  ne mi oldu? Aldım elime çakıyı, tak tak tak. Şaka şaka. :)


 Aldım elime makası dikmesini bilmeyen katina misali başladım kesmeye. Oldu sana tunik, hırka. O da yetmedi kumaşı kalın seçtiğimden kolları r&b kıyafetleri gibi duruyordu. Onları da söktüm.

 Sonuç oldu size koza modeli hırka. Buyruuun,


Ama ben bunu böyle değil, Sherlock misali atkı veya şalla kullanacağım. İşte böyle.





Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →

0 yorum :

Yorum Gönder